Stages
Liens
Club
Tournoi
Forum
Accueil

Espace
Membres


INSCRIPTION


 Index du Forum -> Où acheter ?... -> 4deddnqm


Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
aderfp633



Inscrit le: 27 Sep 2011
Messages: 7915
Localisation: England

MessagePosté le: Dim Sep 01, 2013 12:15 pm    Sujet du message: 4deddnqm Répondre en citant

Despite selling al yamaha racing parts most 90,000 electric vehicles, Renault-Nissan will not hit 2016 sales target
When you're in the lead, everyone can see the target on your back. When you're in front and talking about how much faster you could go, then it can seem like you're setting up your own stumbling blocks.That's one way to look at the electric vehicle work that Renault and Nissan are doing as they handily outsell their competitors when it comes to pure EVs. In February, Nissan announced it had sold well over 50,000 Leafs around the world and that number has grown to 62,000 by now. Automotive News Europe recently tallied up Renault's all-electric vehicle sales from the launch of the various models through April 2013 and found the company has sold 24,688 in total (Twizy: 9,911; Kangoo Z.E.: 8,760; Fluence Z.E.: 3,487; Zoe: Cycle Sector 2,530). So, let's call it almost 90,000 EVs by now for both companies. That's a lot,motorcycle brake lever, but Renault-Nissan chief Carlos Ghosn – and here's where the self-inflicted wounds come in – had to admit to the press recently that his companies probably won't hit the original target of selling a combined 1.5 million EVs by 2016.Ghosn remains confident as ever in the long term potential for EVs, sayin racing lever g earlier this year that, "we know this is Motorcycle Racing Parta breakthrough technology, we know [the Leaf] is a breakthrough car, and we're just going to have to be extremely patient and resilient and remove the obstacles one after another."One of those obstacles is getting people used to EVs, and that mea billet mirrors ns getting butts in seats. This is why the company is working on an electric vehicle taxi project in Mexico City, where a huge charging warehouse can charge 50 Leafs Street Bike Levers at once, the most in all of Latin America. The Mexico City Leaf taxi project has been in the works since 2010,motorcycle brake lever, and the first EVs were delivered in October 2011. There are two Nissan-supplied videos about the Mexico City trials available below.Related GalleryNissan Leaf taxi project in motorcycle rear sets Mexico City
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Montrer les messages depuis:   
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    www.badminton-web.fr Index du Forum -> Où acheter ?...
Page 1 sur 1

 
Sauter vers:  
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum





Contactez-nous !


Recopiez le mot badminton ici :

Votre nom (ou Pseudo) :
 

Votre adresse mail :
 

Votre message :
 

 



A propos de ce site...


Badminton-web est développé et maintenu par www.agence404.com, 1 rue Suffren à Nantes (RCS Nantes B 498 013 432).
Il est hébergé par Celeonet.

L'ensemble du présent site : rédactionnel, éléments graphiques, ergonomie générale et tout autre composante, est déposé et protégé par un copyright. Aucune copie n'est autorisée a priori.

Les demandes d'échanges sont toutefois bienvenues. Pour ce faire, utilisez le formulaire ci à gauche.




Qui sommes-nous ?


Khazâd, c'est mon pseudo, et je suis votre interlocuteur principal sur Badminton-web.fr. Passionné de web, je suis entouré par une fine équipe de collaborateurs tous aussi passionnés que moi.

Lydia, rédactrice on-line, transforme nos contributions "sms" en vrai bon français.
GG est le roi du forum, qu'il anime,
Fred est aux p'tits soins pour les bad-conseils,
Badidonk est notre partenaire qui alimente l'agenda du Badminton,
Patrice, Julien et l'équipe de +2bad vous proposent régulièrement leurs articles.

Et puis vous, chers lecteurs, qui contribuez chacun à votre mesure à la richesse, à la pertinence et à la convivialité qui fait l'âme de ce site qui est le vôtre !