Stages
Liens
Club
Tournoi
Forum
Accueil

Espace
Membres


INSCRIPTION


 Index du Forum -> Raquettes -> The Japan Times


Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
aderfp633



Inscrit le: 27 Sep 2011
Messages: 7915
Localisation: England

MessagePosté le: Dim Sep 08, 2013 8:55 am    Sujet du message: The Japan Times Répondre en citant

The Japan Times,[url=http://www.michael-korshandbags-outlet.net]Michael Kors Outlet[/url]
Because of accidents, East Japan Railway is asking commuters to stop walking or running up and down escalators. Serious accidents in the JR East area have reached 250 a year, or roughly one for every working day of the year. Many more accidents, however,[url=http://www.michael-korshandbags-outlet.net]Michael Kors Outlet[/url], go unreported. The increasing number of accidents inside train and subway stations has been attributed mainly to passengers walking or running on escalators.Despite the fact that “Don’t walk” stickers have been placed near all 1,770 escalators at stations in the JR East area, most commuters seem unaware of the new request from JR East. The practice of lining up on the left side of escalators to allow people who want to walk to pass on the right is still widespread. Many people can be still be seen rushing up and down escalators on the right side. This must be halted and the best way to do so would be to stop the practice of treating the right side as a “passing lane.” People should be encouraged to stand on both sides of the escalator.Changing such an ingrained pattern of behavior will need more than small warning signs. It will also require combined effort, such as encouraging passengers to hold the handrails,[url=http://www.michael-korshandbags-outlet.net]michael kors canada[/url], something that Tokyo Metro does,[url=http://www.michael-korshandbags-outlet.net]Michael Kors Handbags Outlet[/url], although it has yet to join the ban on walking on escalators.JR East and Tokyo Metro should also undertake comprehensive studies of the flow of commuters through stations. Many stations have improved the circulation of commuters on busy lines; however, other stations have added escalators and elevators that partially block platforms,[url=http://www.michael-korshandbags-outlet.net]Michael Kors Handbags Outlet[/url],[url=http://www.michael-korshandbags-outlet.net]michael kors canada[/url], causing greater congestion and slower movement. Banning walking on escalators also contributes to overcrowding during peak hours. People need to get off platforms and change trains in an efficient manner.Commuters who are used to rushing should be aware that the new policy is intended to protect not only themselves but also elderly,[url=http://www.michael-korshandbags-outlet.net]Michael Kors Handbags[/url], the handicapped and children,[url=http://www.michael-korshandbags-outlet.net]Michael Kors Handbags[/url], who are often bumped into or injured. The Tokyo habit of running for trains or racing through stations is one that needs to be changed. No one should be so late that they think it’s OK to put others at risk. Tokyo’s railway and subway system is already one of the most efficient in the world. Yet, for many commuters that is not enough; they still feel the need to run. Being late is a personal responsibility that should not create danger for others. Safety must come first.Slowing down might also make commuters appreciate what a marvelous transportation system they have, and understand how their behavior is a large part of what also makes it so safe.
_________________
People watching the forthcoming beginning of the German half of the inhabitants of Berlin are no interested in co-optation
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Montrer les messages depuis:   
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    www.badminton-web.fr Index du Forum -> Raquettes
Page 1 sur 1

 
Sauter vers:  
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum





Contactez-nous !


Recopiez le mot badminton ici :

Votre nom (ou Pseudo) :
 

Votre adresse mail :
 

Votre message :
 

 



A propos de ce site...


Badminton-web est développé et maintenu par www.agence404.com, 1 rue Suffren à Nantes (RCS Nantes B 498 013 432).
Il est hébergé par Celeonet.

L'ensemble du présent site : rédactionnel, éléments graphiques, ergonomie générale et tout autre composante, est déposé et protégé par un copyright. Aucune copie n'est autorisée a priori.

Les demandes d'échanges sont toutefois bienvenues. Pour ce faire, utilisez le formulaire ci à gauche.




Qui sommes-nous ?


Khazâd, c'est mon pseudo, et je suis votre interlocuteur principal sur Badminton-web.fr. Passionné de web, je suis entouré par une fine équipe de collaborateurs tous aussi passionnés que moi.

Lydia, rédactrice on-line, transforme nos contributions "sms" en vrai bon français.
GG est le roi du forum, qu'il anime,
Fred est aux p'tits soins pour les bad-conseils,
Badidonk est notre partenaire qui alimente l'agenda du Badminton,
Patrice, Julien et l'équipe de +2bad vous proposent régulièrement leurs articles.

Et puis vous, chers lecteurs, qui contribuez chacun à votre mesure à la richesse, à la pertinence et à la convivialité qui fait l'âme de ce site qui est le vôtre !