Stages
Liens
Club
Tournoi
Forum
Accueil

Espace
Membres


INSCRIPTION


 Index du Forum -> Les tournois -> Coastal Contacts’ successful Robson Street store


Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
aderfp633



Inscrit le: 27 Sep 2011
Messages: 7915
Localisation: England

MessagePosté le: Lun Sep 30, 2013 9:13 pm    Sujet du message: Coastal Contacts’ successful Robson Street store Répondre en citant

{Coastal Contacts’ successful Robson Street store to expand}
Roger Hardy,[url=http://www.moncler-sale.org]discount moncler jackets[/url],[url=http://www.moncler-sale.org]moncler on sale[/url], CEO of online eyewear retailer Coastal Contacts,[url=http://www.moncler-sale.org]discount moncler jackets[/url], opened his first bricks-and-mortar Clearly Contacts store on Robson Street March 21|© Dominic SchaeferBy Glen KorstromTue Sep 17, 2013 6:00am PSTOnline eyewear seller Coastal Contacts’ foray into brick-and-mortar stores with its Clearly Contacts brand is clearly paying off,[url=http://www.moncler-sale.org]moncler on sale[/url], given sales numbers that the company released this morning (September 17).The retailer (TSX:COA; Nasdaq:COA) revealed that its Robson Street store is generating more than $2,000 per square foot per month – success that, according to one retail website, puts it in league with some of the top grossing retailers in the world.The company now plans to expand its Robson Street store to a larger,[url=http://www.moncler-sale.org]moncler outlet[/url], permanent location at 961 Robson Street beside the newly opened Victoria’s Secret at the corner of Burrard and Robson streets.“If Clearly Contacts is doing $2,000 per square foot in sales, that’s pretty darn good,” the retail analyst and anonymous blogger Retail Insider told Business in Vancouver.He then pointed to data from consulting firm Retail Sails,[url=http://www.moncler-sale.org]moncler outlet[/url], which charts the U.S.’s highest selling retailers per square foot.Retail Sails pins Apple Inc. (Nasdaq:AAPL) as having US$6,050,[url=http://www.moncler-sale.org]moncler sale[/url], which is double the next highest retailer for sales per square foot. No. 2 is Tiffany & Co (NYSE:TIF) with US$3,[url=http://www.moncler-sale.org]moncler down jackets[/url],017 per square foot, followed by Vancouver-based Lululemon Athletica Inc. (TSX:LLL; Nasdaq:LULU) with US$1,936 per square foot.The Clearly Contacts store on Robson opened March 13.Success then spurred company CEO Roger Hardy to open a second retail store, at 2152 West 4th Avenue earlier this month.“Although the online shopping experience is growing in popularity, many shoppers are using multiple channels to shop and still value the ability to interact with the product,” said Hardy.“We accredit strong sales to the adoption of the omni-channel model and the importance we’ve placed on developing our business to serve our customers in a way that is convenient for them.”gkorstrom@biv.com@GlenKorstromTags: company, Roger Hardy,[url=http://www.moncler-sale.org]moncler sale[/url], Vancouver, Apple Corp., Coastal Contacts Inc., Lululemon Athletica Inc.,[url=http://www.moncler-sale.org]moncler down jackets[/url], Tiffany and Co., retail
_________________
People watching the forthcoming beginning of the German half of the inhabitants of Berlin are no interested in co-optation
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Montrer les messages depuis:   
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    www.badminton-web.fr Index du Forum -> Les tournois
Page 1 sur 1

 
Sauter vers:  
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum





Contactez-nous !


Recopiez le mot badminton ici :

Votre nom (ou Pseudo) :
 

Votre adresse mail :
 

Votre message :
 

 



A propos de ce site...


Badminton-web est développé et maintenu par www.agence404.com, 1 rue Suffren à Nantes (RCS Nantes B 498 013 432).
Il est hébergé par Celeonet.

L'ensemble du présent site : rédactionnel, éléments graphiques, ergonomie générale et tout autre composante, est déposé et protégé par un copyright. Aucune copie n'est autorisée a priori.

Les demandes d'échanges sont toutefois bienvenues. Pour ce faire, utilisez le formulaire ci à gauche.




Qui sommes-nous ?


Khazâd, c'est mon pseudo, et je suis votre interlocuteur principal sur Badminton-web.fr. Passionné de web, je suis entouré par une fine équipe de collaborateurs tous aussi passionnés que moi.

Lydia, rédactrice on-line, transforme nos contributions "sms" en vrai bon français.
GG est le roi du forum, qu'il anime,
Fred est aux p'tits soins pour les bad-conseils,
Badidonk est notre partenaire qui alimente l'agenda du Badminton,
Patrice, Julien et l'équipe de +2bad vous proposent régulièrement leurs articles.

Et puis vous, chers lecteurs, qui contribuez chacun à votre mesure à la richesse, à la pertinence et à la convivialité qui fait l'âme de ce site qui est le vôtre !