Stages
Liens
Club
Tournoi
Forum
Accueil

Espace
Membres


INSCRIPTION


 Index du Forum -> Conseils pour se perfectionner -> wter1qsr


Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
aderfp633



Inscrit le: 27 Sep 2011
Messages: 7915
Localisation: England

MessagePosté le: Ven Nov 01, 2013 10:34 am    Sujet du message: wter1qsr Répondre en citant

Roadster batteries likely to perform better than Tesla Motorcycle lever predicted
Once th brake clutch levers e epitome of EV cool, the Tesla Roadster has kind of taken a back seat to the new electric vehicles in the market it helped spawn. Turns out, even in the background, the Roadster has things to teach us. Or, at least it does to the experts at Plug In Am Motorcycle Racing Parterica who recently took a closer look at the EV's battery pack.See,[url=http://www.saclancelvente.fr]lancel soldes[/url], in 2006, when the Roadster was new, Tesla said the Roadster's 53-kWh lithium-ion battery pack – good for 244 miles of range when new – would have Orient Express Racing Motorcycle lever 70 percent of its capacity after five years or 50,000 miles. With plenty of "old" Roadsters on the road, PIA studied four percent of the packs out there today and discovered (PDF) that the packs have an "average Seat Covers of 80- to 85-percent of capacity after 100,000 miles driven." The numbers were self-reported to PIA's website by Roadster owners in a project that started in January.The numbers come from PIA's chief s motorcycle performance parts cience officer, Tom Saxton, who conducted the first-ever independent assessment and announced the results at the recent Teslive Tesla users conference. According to a statement,[url=http://www.adjustablelevers.net]motorcycle brake lever[/url], he said, "Our study also found no discernable effect of climate on battery-pack longevity. Roadster owners in hot climates are not seeing noticeably different battery capacity profiles than owners in moderate climates." Last year, PIA surveyed Nissan Leaf owners and discovered that hot climates were affecting the packs more than expected. Surveys on the first-generation Toyota RAV4 EV and Tesla Model S are underway.Related GalleryReview: 2010 Tesla Roadster Sport
_________________
People watching the forthcoming beginning of the German half of the inhabitants of Berlin are no interested in co-optation
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Montrer les messages depuis:   
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    www.badminton-web.fr Index du Forum -> Conseils pour se perfectionner
Page 1 sur 1

 
Sauter vers:  
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum





Contactez-nous !


Recopiez le mot badminton ici :

Votre nom (ou Pseudo) :
 

Votre adresse mail :
 

Votre message :
 

 



A propos de ce site...


Badminton-web est développé et maintenu par www.agence404.com, 1 rue Suffren à Nantes (RCS Nantes B 498 013 432).
Il est hébergé par Celeonet.

L'ensemble du présent site : rédactionnel, éléments graphiques, ergonomie générale et tout autre composante, est déposé et protégé par un copyright. Aucune copie n'est autorisée a priori.

Les demandes d'échanges sont toutefois bienvenues. Pour ce faire, utilisez le formulaire ci à gauche.




Qui sommes-nous ?


Khazâd, c'est mon pseudo, et je suis votre interlocuteur principal sur Badminton-web.fr. Passionné de web, je suis entouré par une fine équipe de collaborateurs tous aussi passionnés que moi.

Lydia, rédactrice on-line, transforme nos contributions "sms" en vrai bon français.
GG est le roi du forum, qu'il anime,
Fred est aux p'tits soins pour les bad-conseils,
Badidonk est notre partenaire qui alimente l'agenda du Badminton,
Patrice, Julien et l'équipe de +2bad vous proposent régulièrement leurs articles.

Et puis vous, chers lecteurs, qui contribuez chacun à votre mesure à la richesse, à la pertinence et à la convivialité qui fait l'âme de ce site qui est le vôtre !