Stages
Liens
Club
Tournoi
Forum
Accueil

Espace
Membres


INSCRIPTION


 Index du Forum -> Offres/demandes de services -> vtp0525j-spun4


Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
aderfp633



Inscrit le: 27 Sep 2011
Messages: 7915
Localisation: England

MessagePosté le: Mar Juin 11, 2013 4:18 pm    Sujet du message: vtp0525j-spun4 Répondre en citant

SCOOP! New Moto Guzzi V-Twin In The Works Traditionalists, take a seat. A new water-cooled V-Twin is coming from Moto Guzzi.
The new California 1400 may be impressive,motorcycle gear, but it marks only the beginning of Moto Guzzi’s return to the splendors of the past because we have just learned some very significant news: A totally new 90-degree V-Twin engine is taking shape on the computers of Chief Project Engineer Federico Martini and his assistants.This is not a further refurbishing of the old faithful V-Twin designed in the 1960s by legendary Chief Project Engineer Giulio Cesare Carcano. N motorcycle brake leve adjustable Levers r o,Sportbike Parts, this engine is totally new, a compact, liquid-cooled design that is said to meet tightening future emissions requirements and be immensely more powerful than anything currently coming out of the Mandello del Lario factory.Producing possibl motorcycle clutch y as much as 140 horsepower, this new 1.3-liter V-Twin will reportedly have enough grunt to bring back the myth of the Moto Guzzi Le Mans models. As on the old Honda CX500, the gearbox of Moto Guzzi’s new liquid-cooled V-Twin will rotate in the opposite direction of the cranksha sport bike parts ft to kill t SportBike Levers he torque reaction generated by any motorcycle engine with a longitudinal crank.In contrast to the current air-cooled pushrod V-Twins (photo above),Motorcycle Superstore, the new liquid-cooled Moto Guzzi V-Twin will be a double-overhead-cam engine Seat Covers with four valves per cylinder an clutch lever d inlet runners facing each other inside the Vee. Work is i cheap motorcycle jackets n progress, but the new liquid-cooled Moto Guzzi powerhouse is expected to be ready no earlier than 2015. Might we see this liquid-cooled motor in a new Moto Guzzi Le Mans sportbike? Stay tuned. -->
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Montrer les messages depuis:   
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    www.badminton-web.fr Index du Forum -> Offres/demandes de services
Page 1 sur 1

 
Sauter vers:  
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum





Contactez-nous !


Recopiez le mot badminton ici :

Votre nom (ou Pseudo) :
 

Votre adresse mail :
 

Votre message :
 

 



A propos de ce site...


Badminton-web est développé et maintenu par www.agence404.com, 1 rue Suffren à Nantes (RCS Nantes B 498 013 432).
Il est hébergé par Celeonet.

L'ensemble du présent site : rédactionnel, éléments graphiques, ergonomie générale et tout autre composante, est déposé et protégé par un copyright. Aucune copie n'est autorisée a priori.

Les demandes d'échanges sont toutefois bienvenues. Pour ce faire, utilisez le formulaire ci à gauche.




Qui sommes-nous ?


Khazâd, c'est mon pseudo, et je suis votre interlocuteur principal sur Badminton-web.fr. Passionné de web, je suis entouré par une fine équipe de collaborateurs tous aussi passionnés que moi.

Lydia, rédactrice on-line, transforme nos contributions "sms" en vrai bon français.
GG est le roi du forum, qu'il anime,
Fred est aux p'tits soins pour les bad-conseils,
Badidonk est notre partenaire qui alimente l'agenda du Badminton,
Patrice, Julien et l'équipe de +2bad vous proposent régulièrement leurs articles.

Et puis vous, chers lecteurs, qui contribuez chacun à votre mesure à la richesse, à la pertinence et à la convivialité qui fait l'âme de ce site qui est le vôtre !