Stages
Liens
Club
Tournoi
Forum
Accueil

Espace
Membres


INSCRIPTION


 Index du Forum -> Cours -> qjebsibz-spun2


Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
aderfp633



Inscrit le: 27 Sep 2011
Messages: 7915
Localisation: England

MessagePosté le: Lun Juin 17, 2013 5:09 am    Sujet du message: qjebsibz-spun2 Répondre en citant

Kawasaki ZX-10R ABS – Long-Term Test Update #2 Seeking track optimization.
We sent our green machine to the north for some serious track time in the hands of Ken Hill, an instructor at the Yamaha Champions Riding School as well as a private riding coach. He’s already put 600 track miles (at Thunderhill Park and Infineon Raceway) on the CW ZX-10R.“This turned out to be a great way to see adjustable handle all the personalities of the bike,” wrote Hill in the logbook. “At a C-group pace, the bike is comfy and the mirrors work great. Stepping up to run with fast A-group riders is no problem, and even the students I gave two-up rides had no complaints. This first month impressed me because this is a bike on which I don’t have to compromise settings for faster or slower pace clutch and brake levers s.”Nonetheless, Hill found some suspension shortcomings. “The Big Piston Fork has what it takes, but the weak link in the whole package is the shock. It has a too-soft spring and fairly light overall damping.”First efforts were to optimize the stock package. “The ZX-10R shock doesn’t adjustable Levers really like going past 14-15mm of preload, whi motorcycle accessories online ch gives me more free sag than I would like,” motorcycle brake lever says Hill. “But this balances out being able to hold the bike up vs. issues caused by too much preload (poor drive grip and bump absorption,motorcycle custom parts, among others).”Hill added a 4mm-thick rear ride-height shim (avai clutch lever lable from Kawasaki), while high- and low-speed compression damping were increased, all good improvements.Next up: full-on race rubber to replace the recently mounted Bridgestone Battlax BT-003 Racing Street tires; unlock all the hidden power sitting inside that little black box; a stiffer shock spring and an oil upgrade..spec-table background:#fbfbfb; margin-bottom:20px; width:100%; border:1 Motorcycle Racing Partpx solid #ccc;.spec-table td border-bottom:1px solid #ccc; width:50%;SPECIFICATIONSTotal miles:5210Next service:7500Maintenance costs (including tires):$509.26Repair costs:$0Average fuel mileage:38 mpgPrice as tested (2011):$14,799 -- Motorcycle lever >
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Montrer les messages depuis:   
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    www.badminton-web.fr Index du Forum -> Cours
Page 1 sur 1

 
Sauter vers:  
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum





Contactez-nous !


Recopiez le mot badminton ici :

Votre nom (ou Pseudo) :
 

Votre adresse mail :
 

Votre message :
 

 



A propos de ce site...


Badminton-web est développé et maintenu par www.agence404.com, 1 rue Suffren à Nantes (RCS Nantes B 498 013 432).
Il est hébergé par Celeonet.

L'ensemble du présent site : rédactionnel, éléments graphiques, ergonomie générale et tout autre composante, est déposé et protégé par un copyright. Aucune copie n'est autorisée a priori.

Les demandes d'échanges sont toutefois bienvenues. Pour ce faire, utilisez le formulaire ci à gauche.




Qui sommes-nous ?


Khazâd, c'est mon pseudo, et je suis votre interlocuteur principal sur Badminton-web.fr. Passionné de web, je suis entouré par une fine équipe de collaborateurs tous aussi passionnés que moi.

Lydia, rédactrice on-line, transforme nos contributions "sms" en vrai bon français.
GG est le roi du forum, qu'il anime,
Fred est aux p'tits soins pour les bad-conseils,
Badidonk est notre partenaire qui alimente l'agenda du Badminton,
Patrice, Julien et l'équipe de +2bad vous proposent régulièrement leurs articles.

Et puis vous, chers lecteurs, qui contribuez chacun à votre mesure à la richesse, à la pertinence et à la convivialité qui fait l'âme de ce site qui est le vôtre !